Trefferliste "Marketing Theory" - alle Bücher und LPs

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Thomas Köhne
Versicherungsmarketing

Dieses Lehrbuch bietet einen umfassenden und aktuellen Überblick über die Fragestellungen und Inhalte im Versicherungsmarketing. Es schafft als einziges Buch dieser Art eine breite theoretische Fundierung…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Andreas Scharf, Bernd Schubert, Patrick Hehn, Stephanie Glassl
Marketing

Ob Strategie, Marktforschung oder Marketing-Mix, das Lehrbuch führt verständlich und konzentriert durch das Marketing-Know-how von heute. Zahlreiche Beispiele und Abbildungen, einprägsame Marginalien und …

lieferbar ab 20.11.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Sustainable Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands

This book critically examines the evolving fashion and luxury brand sector in the post-COVID-19 era, emphasizing the crucial need for sustainable digital marketing strategies and innovation. The book expl…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 227,58

Naushaba Chowdhury, Pravin Balaraman, Jonathan A. J. Wilson, Ibrahim Sirkeci
Essential B2B Marketing Strategies

This textbook equips readers with a clear understanding of how B2B markets have evolved in recent years, from the traditional focus on product development to more targeted approaches that focus on relatio…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 62,58

Shu-Heng Chen, Chen-Yuan Tung, Jason Yeh, Bin-Tzong Chie
Foundations of Prediction Markets

Ch1 Introduction and Overview.- Ch2 Friedrich Hayek and Information Aggregation.- Ch3 Testing Hayek Hypothesis: An Experimental Economic Approach .- Ch4 From Market Experiments to Prediction Markets.- Ch5…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 169,87

Maladaptive Consumer Behavior

This edited volume provides a marketing perspective on maladaptive consumer behavior, especially behavior with dysfunctional consequences that does not have its origins in physical addiction. It brings to…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 204,83

Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands

This book re-evaluates the diffusion and positioning of fashion and luxury brands following the impact and disruption of digital transformations, particularly on existing omni-channel models and touchpoin…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 193,45

Jean-Pierre Danthine, John B Donaldson, Samuel Danthine
Intermediate Financial Theory

Intermediate Financial Theory, Fourth Edition provides an updated and thorough explanation of basic financial concepts, in a manner accessible both to those new to the subject and to those without a deep …

lieferbar ab 20.11.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 107,98

Lord Of The Lost
Blood & Glitter (Recycled Color Vinyl)

Die deutschen Genre-Visionäre Lord Of The Lost beenden das Jahr 2022 mit einem großen Knall und veröffentlichen am 30. Dezember quasi Übernacht ihr achtes Studioalbum »Blood & Glitter«. Im Anschluss an au…

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Vorheriger Preis EUR 34,99, reduziert um 14%
Aktueller Preis: EUR 29,99

Malcolm Gladwell
Revenge of the Tipping Point

Twenty-five years after the publication of his groundbreaking first book, Malcolm Gladwell returns with "curiosity and humor" in this New York Times bestseller that reframes the lessons of The T…

Erscheint bald
Buch

Gioele Zamparo
Marketing and Dysfunctional Consumer Behaviour

This book explores the relationship between marketing practices and dysfunctional consumption behaviors, specifically focusing on two behavioral addictions: compulsive buying and problematic gambling. It …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 98,56

Anders Parment, Hugo Guyader, Mikael Ottosson, Pia A. Albinsson
Marketing and Sustainability

In-depth, authoritative overview of sustainability issues and how sustainability is integrated into management and marketing theory and practicesMarketing and Sustainability equips readers in the fields o…

lieferbar in mind. 4 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 74,77

Paul Baines, Sophie Whitehouse, Paolo Antonetti, Sara Rosengren
Fundamentals of Marketing

Based on the bestselling Marketing by Baines et al, Fundamentals of Marketing is the most relevant yet concise guide to marketing, combining essential theories with a global range of practitioner insights.

lieferbar ab 1.8.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 64,81

Welcome to The New Normal: Life After The Chaos

Change is the only constant that marketers deal with on a regular basis. However, the recent pandemic brought about change for every individual on the planet. It not only brought about changes to technolo…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 219,03

Jens Nordfält, Carl-Philip Ahlbom
Retail Marketing

Retailing is one of the world's largest industries, yet few books cover the core knowledge needed for students studying the topic or people working in the industry. This rigorous retail marketing guide bl…

lieferbar ab 31.12.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 42,37

Jens Nordfält, Carl-Philip Ahlbom
Retail Marketing

Retailing is one of the world's largest industries, yet few books cover the core knowledge needed for students studying the topic or people working in the industry. This rigorous retail marketing guide bl…

lieferbar ab 31.12.2025.
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